- Virtualització a la URV
- Disseny d'assignatura
- Avaluació
- e-Activitats
- e-Recursos
- Seguiment i comunicació
Agenda
Combinar recursos i continguts propis i externs, i sempre com a part de la seqüència d'aprenentatge dissenyada
La idea és seleccionar i contextualitzar recursos en comptes de crear: curació de continguts, crear només si és necessari.
A més de procurar la disponibilitat en línia dels recursos, es pot travar amb el CRAI per a obtenir els necessaris, és important donar una informació clara que contextualitzi el treball que ha de fer l'estudiantat amb ells: presentació, idees clau, breu resum, etc.
Igual que amb les activitats, convé diversificar els recursos (lectures, vídeos, infografies, podcasts, etc.), vetllar per la accessibilitat digital i controlar la càrrega de treball de l'estudiantat.
Finalment, indicar que les presentacions de PowerPoint usuals en la docència presencial, sense el discurs del docent, no són un recurs de treball autònom de l'estudiantat.
Referències:
- Webinar TAC URV: Creació de vídeo captures de pantalla amb posterior edició.
- Webinar TAC URV: Creació de vídeo captures de pantalla i com posar veu a un PowerPoint.
- Webinar TAC URV: El vídeo com a recurs docente a la URV.
- Webinar TAC URV: Infografies com a recurs docent i de comunicació.
- Webinar TAC URV: Creació de continguts personalitzats i flexibles al Moodle. Els usos de la lliçó.
- Webinar TAC URV: Introducció a activitats interactives a Moodle (H5P)
- Webinar TAC URV: Introducció a l'Accessibilitat Digital al Campus Virtual.
- Webinar TAC URV: Accessibilitat Digital. Edició textos accessibles en Word.
- Webinar TAC URV: Com fer presentacions amb PowerPoint més accesibles.
- Documentació: Accessibilitat al Campus Virtual.
- Documentació: La Lliçó (continguts personalitzats) al Campus Virtual.
- Documentació: Activitats interactives H5P al Campus Virtual.
- Guia: Com crear i distribuir un podcast
- Guia: Accessibilitat en materials audiovisuals.
- Guia: Fotografia i vídeo 360º